Aktuelnosti
31.05. Svjetski dan borbe protiv pušenja
31. maja obilježava se Svjetski dan borbe protiv pušenja. Ove godine moto je „Spol i duhan, sa naglaskom na marketing koji je usmjeren prema ženama “.
Ovim motom, želi se skrenuti posebna pažnja na efekte reklamiranja cigareta prema ženama i djevojkama, jer se porast pušenja s razlogom povezuje i sa izloženošću reklamnim kampanjama.
Istraživanja pokazuju da se izloženost reklamiranju duhanskih proizvoda dovodi u vezu s početkom pušenja kod školske djece i mladih. Duhanska industrija u svojim reklamnim kampanjama povezuje konzumaciju svojih proizvoda sa poželjnim i društveno prihvatljivim životnim stilom, glamurom, energijom, snagom i privlačnošću, kao i sa uzbudljivim aktivnostima i avanturizmom.
U posljednje vrijeme jedan od glavnih ciljeva duhanske industrije su žene i na tržištu se svakodnevno pojavljuju novi duhanski proizvodi samo za ženski spol: koristeći se zavodljivom vitalnošću, savršenošću, dovitljivošću, emancipacijom… duhanska industrija cilja na ženski spol, zanemarujući zdravstvene rizike po zdravlje žene.
Duhanska industrija cilja i na muškarce: u njihovim kampanjama pušenje se prikazuje kao cool običaj vezan za sreću, fitnes, bogatstvo, moć i seksualni uspjeh, iako u stvarnosti pušenje donosi preranu smrt i seksualne probleme – impotenciju.
Mi ciljamo na zdravlje !
Zato se moramo stalno podsjećati da više od 5 miliona ljudi svake godine umre od posljedica pušenja – više nego od HIV/AIDS-a, malarije i tuberkuloze zajedno.
Cigarete su jedini legalni proizvod koji ubija ako se konzumira tačno onako kao što bi proizvođač htio!
Nema bezopasnog oblika izloženosti duhanskom dimu!